Παρασκευή 19 Απριλίου 2024 -

καταναλωτές



Οι Έλληνες στέφονται στις ηλεκτρονικές αγορές – Στα 20,5 δισ. ευρώ ο τζίρος το 2022

Ανοδική τάση παρουσιάζει ο τζίρος του ηλεκτρονικού εμπορίου στη χώρα μας, καθώς το 2022 ανήλθε στα 20,5 δισ. ευρώ, με οκτώ στους δέκα καταναλωτές να κάνουν αγορές αγαθών μέσω του υπολογιστή τους -ένας περισσότερος έναντι του 2021.



Στα περσινά επίπεδα το πασχαλινό τραπέζι, αλλά με ανοδικές τιμές στα καύσιμα – Στις 24 Απριλίου το Καλάθι του Πάσχα

«Κυμαινόμαστε στα ίδια περσινά επίπεδα ως προς τα πασχαλιάτικα κρέατα, που είναι τα αρνιά και τα κατσίκια.



Οι τρεις κατηγορίες προϊόντων που αγοράζουν οι Έλληνες online

Το e-commerce έχει γνωρίσει ραγδαία αύξηση στην Ελλάδα καθώς οι 8 στους 10 Έλληνες «ψωνίζουν» διαδικτυακά σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Πληροφορικής και Επικοινωνιών Ελλάδας.



Σκρέκας: Οι καταναλωτές έχουν τη δύναμη με τις επιλογές τους να συμβάλλουν στη μείωση των τιμών

Ανασχεδιάζουμε την πλατφόρμα του e-katanalotis ώστε ο καταναλωτής να ξέρει πόσο κοστίζουν τα προϊόντα που θέλει να αγοράσει στα σούπερ-μάρκετ που έχει γύρω από το σπίτι του και που θα βρει τις φθηνότερες τιμές.



Σε εφαρμογή από σήμερα τα 4 νέα μέτρα για την αντιμετώπιση της ακρίβειας

Ξεκίνησε από σήμερα, Παρασκευή 1η Μαρτίου, η εφαρμογή των τεσσάρων νέων δραστικών κυβερνητικών μέτρων για την αντιμετώπιση της ακρίβειας και την τόνωση του υγιούς ανταγωνισμού στο σύνολο της εφοδιαστικής αλυσίδας.



«Καλπάζει» η ακρίβεια: Ανατιμήσεις έως και 35% σε 32 προϊόντα από τον Νοέμβριο του 2022

Οι τιμές σε μια σειρά προϊόντων που πωλούνται στα σούπερ μάρκετ, μετά και από τις ανακοινώσεις, τον περασμένο Ιανουάριο, από το υπουργείο Ανάπτυξης (ΥΠΑΝ), δέσμης μέτρων για την αντιμετώπιση της ακρίβειας, κινούνται πτωτικά.