ΗΠΑ: Το πνεύμα των Χριστουγέννων έφτασε στο Καπιτώλιο
Σε κλίμα Χριστουγέννων μπαίνει σταδιακά η πρωτεύουσα των ΗΠΑ Ουάσιγκτον, με το Καπιτώλιο, όπου συνέρχεται το Κογκρέσο, να βάζει… τα καλά του.
Ο λόφος του Καπιτωλίου υποδέχθηκε τη Δευτέρα το φετινό του χριστουγεννιάτικο δέντρο, το οποίο αναμένεται σύντομα να στολιστεί και να φωταγωγηθεί.





