Η Ημέρα Μνήμης για τη Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου καθιερώθηκε το 1994 με απόφαση της Βουλής των Ελλήνων και τιμάται κάθε χρόνο στις 19 Μαΐου
19
Μαΐου
2026
- 14:20
Τελευταία τροποποίηση στις 19 Μαΐου, 2026 - 14:21





