Χωρίς Μετρό και Ηλεκτρικό η Αθήνα ανήμερα του Πάσχα
29
Απριλίου
2016
- 07:10
Τελευταία τροποποίηση στις 29 Απριλίου, 2016 - 07:10
Χωρίς Ηλεκτρικό σιδηρόδρομο και Μετρό θα μείνει η Αθήνα ανήμερα του Πάσχα, 1η Μαΐου, λόγω των κινητοποιήσεων που αποφάσισαν οι εργαζόμενοι.

