Βαρουφάκης: Είμαι περήφανος που ηχογράφησα τα Eurogroup
24
Φεβρουαρίου
2016
- 12:23
Τελευταία τροποποίηση στις 24 Φεβρουαρίου, 2016 - 12:24
Είμαι πολύ περήφανος που το έκανα αυτό, πολύ περήφανος. Και όποιος θέλει μπορεί να με προκαλέσει!
«Πολύ περήφανος» που ηχογράφησε τους συναδέλφους του ευρωπαίους υπουργούς Οικονομικών στα Eurogroup κατά την διάρκεια της θητείας του, δηλώνει ο Γιάννης Βαρουφάκης.
