Τρίτη 09 Ιουνίου 2026 -

ιδιοκτήτης



Γιώργος Καλλιακμάνης: Το γεγονός ότι ο δράστης κυνήγησε τον επιστάτη δείχνει πως είτε ήθελε να κλείσει το στόμα, είτε γνωρίζονταν και οι τρεις

Αποκαλύψεις που αφορούν το διπλό φονικό που σημειώθηκε το βράδυ της Κυριακής, σε κάμπινγκ στη Φοινικούντα, έρχονται στην δημοσιότητα. 

Η αστυνομία έχει εξαπολύσει ανθρωποκυνηγητό για τη σύλληψη του δράστη, ενώ στο «μικροσκόπιο» έχουν μπει οι επαφές του ιδιοκτήτη και η απόπειρα δολοφονίας που είχε γίνει σε βάρος του πριν από περίπου έναν μήνα.



Απίστευτη κλοπή αυτοκινήτου στη Πάτρα. Ο δράστης άρπαξε το όχημα με τον ιδιοκτήτη μέσα

Απίστευτες σκηνές εκτυλίχθηκαν τα ξημερώματα στην Πάτρα, με πρωταγωνιστές δύο άνδρες που διασκέδαζαν σε νυχτερινό κέντρο.

Όπως αναφέρει το pelop.gr, ο ένας εκ των δύο ανδρών εντόπισε παρκαρισμένο σε υπαίθριο χώρο ένα αυτοκίνητο. Χωρίς να το σκεφτεί, απώθησε τον ιδιοκτήτη που βρίσκονταν δίπλα και επιβιβάστηκε στη θέση του οδηγού.



Αστυνομικοί, εντόπισαν τον 31χρονο, ιδιοκτήτη του διαμερίσματος όπου διαμένει η οικογένεια και τον συνέλαβαν

Οικονομικές διαφορές βλέπει η αστυνομία, πίσω από τον άγριο ξυλοδαρμό  οικογένειας ενοικιαστών στην Άνοιξη, από έναν 31χρονο που συνελήφθη κι έναν συνεργό του που αναζητείται.



Ο Τομ Χανκς έκανε δώρο γραφομηχανή αντίκα σε ιδιοκτήτη καταστήματος. Βίντεο

Ο Τομ Χανκς έστειλε μια vintage γερμανική γραφομηχανή σε ιδιοκτήτη μικρής επιχείρησης στο Πόρτλαντ του Όρεγκον, καθώς είχε δεσμευτεί να το κάνει.



Σύλληψη ιδιοκτήτη βρεφονηπιακού σταθμού στη ΒΑ Αττική. Καταγγελία αναφέρει ότι έπιασε 2χρονο από τα μαλλιά επειδή έκλαιγε

Χειροπέδες σε έναν 54χρονο ιδιοκτήτη βρεφονηπιακού σταθμού στη Βορειοανατολική Αττική πέρασαν αστυνομικοί του ΤΔΕΕ Ωρωπού, μετά την καταγγελία της μητέρας ενός δίχρονου μαθητή. Σύμφωνα με πληροφορίες, η μητέρα παρέλαβε χθες το μεσημέρι το ανήλικο αγοράκι από τον βρεφονηπιακό σταθμό και διαπίστωσε ότι του έλειπε μία τούφα από τα μαλλιά.



H αστυνομία συνέλαβε έναν 29χρονο ιδιοκτήτη μίνι μάρκετ, ο οποίος πούλησε στην ανήλικη προϊόντα με αλκοόλ και τσιγάρα

Στο νοσοκομείο Παίδων Αγλαΐα Κυριακού μεταφέρθηκε χθες το βράδυ μία 15χρονη σε κατάσταση μέθης. Όπως προκύπτει από πληροφορίες, η ανήλικη μαζί με ακόμη δύο κορίτσια της παρέας της τα έπιναν σε πλατεία της Αγίας Παρασκευής.