Θεσσαλονίκη: Γυναίκες έκλαψαν χρυσαφικά άνω των 3.000 ευρώ από κοσμηματοπωλείο στον Λαγκαδά
Χρυσαφικά και κοσμήματα αξίας μεγαλύτερης των 3.000 ευρώ έκλεψαν δύο γυναίκες από κοσμηματοπωλείο του Λαγκαδά, στη Θεσσαλονίκη.
Με τη μέθοδο της απασχόλησης χθες το μεσημέρι, αφαίρεσαν πολύτιμους λίθους και ένα χρυσό μενταγιόν αξίας περισσότερων των τριών χιλιάδων ευρώ.





