Ατύχημα νοσοκομείου ΕΛΠΙΣ: Δεν υπήρχε αυτόπτης μάρτυρας- Κανείς δεν μου λέει πώς έπεσε ο γιος μου»
«Δεν υπήρχε κανένας αυτόπτης μάρτυρας προκειμένου να μάθουμε την αλήθεια γύρω από το σοβαρό τραυματισμό του γιου μου». Ο πατέρας του ειδικευόμενου γιατρού του νοσοκομείου «ΕΛΠΙΣ» ο οποίος νοσηλεύεται διασωληνωμένος στο Γενικό Κρατικό.





