Oρκίστηκαν οι πρώτες γυναίκες εθελόντριες στον ελληνικό Στρατό. Φωτογραφίες
26
Ιουνίου
2026
- 14:08
Τελευταία τροποποίηση στις 26 Ιουνίου, 2026 - 14:09
Ιστορική στιγμή για τις ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις αποτέλεσε η ορκωμοσία των πρώτων γυναικών που κατατάχθηκαν εθελοντικά ως οπλίτες στον Ελληνικό Στρατό, στο πλαίσιο της 2026 Β’ Εκπαιδευτικής Σειράς Στρατευσίμων Οπλιτών (ΕΣΣΟ).





