Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 -

δήμοι



Δημόσιο: Προσλήψεις 176 εποχικών υπαλλήλων σε 11 φορείς δημοσίου και δήμων

Με 176 υπαλλήλους θα καλύψουν τις εποχικές ανάγκες τους 11 φορείς του δημοσίου σε Αθήνα, Καρδίτσα, Βόλο, Άγιο Νικόλαο, Κίσσαμο, Νίσυρο, Άμφισσα, Εύβοια, Χανιά και Ηράκλειο.



Ακατάσχετα και αφορολόγητα τα βοηθήματα των Δήμων σε οικονομικά αδύνατους πολίτες

Στο νομοσχέδιο που κατατέθηκε στη Βουλή με τίτλο: «Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας των Δημοτικών Επιχειρήσεων Ύδρευσης Αποχέτευσης (Δ.Ε.Υ.Α.).



Νέο πρόγραμμα κοινωφελούς εργασίας 3.494 θέσεων σε 17 Δήμους

Ξεκινάει την Παρασκευή 14 Ιουλίου 2017 και ώρα 10η πρωινή μέχρι και την Δευτέρα 24 Ιουλίου 2017 και ώρα 12η μεσημβρινή η υποβολή ηλεκτρονικών αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους, εγγεγραμμένους στο μητρώο του Οργανισμού Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού ανέργους, ηλικίας 18 ετών και άνω, για  3.494 θέσεις πλήρους απασχόλησης, που δημιουργούνται στο πλαίσιο του Προγράμματος Κοινωφελούς



Προσλήψεις μέσα στο καλοκαίρι: 15.800 θέσεις εργασίας σε Δήμους και hotspots

Τρία νέα πακέτα θέσεων αναμένεται να τρέξουν μέσα στο καλοκαίρι από τον ΟΑΕΔ. Μάλιστα θέμα ημερών είναι η δημοσίευση του πρώτου πακέτου από τις συνολικά 15.882 θέσεις.

Πρόκειται για 3.500 θέσεις σε 17 δήμους-θύλακες υψηλής ανεργίας. Αμέσως μετά θα βγει και το δεύτερο πρόγραμμα, που θα αφορά στην πρόσληψη 10.500 μακροχρόνια ανέργων, ηλικίας 55-67 ετών.



Σκουρλέτης: Μόνιμο προσωπικό με διαγωνισμό μέσω ΑΣΕΠ στις υπηρεσίες καθαριότητας των δήμων

Υπέρ της διενέργειας διαγωνισμού μέσω ΑΣΕΠ για την κάλυψη των αναγκών στις υπηρεσίες καθαριότητας των ΟΤΑ τάχθηκε ο υπουργός Εσωτερικών, Πάνος Σκουρλέτης, μιλώντας στην ΕΡΤ.

Ο κ. Σκουρλέτης υποστήριξε ότι οι συγκεκριμένες θέσεις θα έπρεπε να καλυφθούν με μόνιμο προσωπικό.



Υγειονομική βόμβα τα σκουπίδια σε όλη τη χώρα - Στα άκρα ο πόλεμος της κυβέρνησης με την ΠΟΕ ΟΤΑ

Για όγδοη μέρα συνεχίζεται το εφιαλτικό σκηνικό, με βουνά απορριμμάτων να «πνίγουν» πεζοδρόμια και πλατείες της χώρας και σε συνδυασμό με τη ζέστη, αυξάνουν τους κινδύνους για τη δημόσια υγεία.

«Είναι απίστευτη η δυσοσμία. Παράλληλα με τις θερμοκρασίες που υπάρχουν, η κατάσταση πάει από το κακό στο χειρότερο», δηλώνουν κάτοικοι της Αθήνας.