Τετάρτη 15 Μαΐου 2024 -

αστικες



Πωλούνται οι αστικές συγκοινωνίες ή αλλιώς... λουκέτο

Καταρρέουν οικονομικά οι αστικές συγκοινωνίες της πρωτεύουσας, οι διοικήσεις των οποίων προβλέπουν ότι η αρνητική πορεία θα συνεχιστεί και το 2017 παρά την εγκατάσταση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου.

Και αυτό γιατί τα μηχανήματα που τοποθετούνται την επόμενη μέρα βρίσκονται κατεστραμμένα και βανδαλισμένα, αν και ακόμα δεν έχει ξεκινήσει η λειτουργία τους,



Eνα βήμα πριν το κραχ οι αστικές συγκοινωνίες

Υπό... κατάρρευση βρίσκονται οι αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας που αν και εκσυγχρονίζονται με προηγμένες υπηρεσίες όπως η τηλεματική αλλά και το ηλεκτρονικό εισιτήριο (που η εφαρμογή του μετατίθεται για το 2017) ωστόσο η εικόνα τους είναι απογοητευτική με τις καθυστερήσεις σε πολλές γραμμές λεωφορείων να ξεπερνούν ακόμα και τη μία ώρα!



Σπίρτζης: Δεν θα γίνει ιδιωτικοποίηση των αστικών συγκοινωνιών

Διαβεβαιώσεις ότι δεν θα γίνει ιδιωτικοποίηση των αστικών συγκοινωνιών παρείχει για άλλη μία φορά ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, ενώ σε ό,τι αφορά τα δημόσια έργα τόνισε ότι την ανάγκη «να υπάρχουν δομές που δεν θα επιτρέπουν από εδώ και στο εξής να επιλέγει μόνος του ο κάθε υπουργός, ανάλογα με την εκλογική περιφέρεια ή τις πολιτικές του προτεραιότητες, ποια έργα υποδομών είναι



Στο 1,40 ευρώ αυξάνεται το εισιτήριο στα Μέσα από 1η Φεβρουαρίου

Αυξάνεται από την 1η Φεβρουαρίου, η τιμή του ενιαίου εισιτηρίου στις αστικές συγκοινωνίες, από 1,20 σε 1,40 ευρώ, ενώ σταθερή, στα 60 λεπτά, παραμένει η τιμή του μειωμένου εισιτηρίου. Επίσης αυξάνεται ο χρόνος ισχύος των εισιτηρίων από τα 70 λεπτά στη μιάμιση ώρα. Αυξήσεις και στις τιμές καρτών απεριορίστων διαδρομών.



Στο ζημιογόνο 2012 επιστρέφουν οι αστικές συγκοινωνίες

Με έλλειμμα το οποίο εκτιμάται γύρω στα 100 εκατ. ευρώ θα ξεκινήσουν τη νέα χρονιά οι αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας, καθώς το 2015 απεδείχθη καταστροφικό για τα οικονομικά των συγκοινωνιακών φορέων.



Θεσσαλονίκη: Τι αλλάζει στις αστικές συγκοινωνίες

Αλλαγές στις μεταφορές λόγω της υιοθέτησης του ευρωπαϊκού κανονισμού 1370 του 2007 προανήγγειλε ο Παναγιώτης Σγουρίδης, μιλώντας από το βήμα της ημερίδας που διοργάνωσε το Συμβούλιο Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΣΑΣΘ) με θέμα "οι δημόσιες αρχές μεταφορών και μετακινήσεων ως βασικός παράγοντας προώθησης της βιώσιμης αστικής κινητικότητας. Το ΣΑΣΘ του αύριο".