Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 -

Αμπάς Αραγτσί



Συνάντηση των ΥΠΕΞ Ιράν και Κίνας: «Θέλουμε δίκαιη και συνολική συμφωνία με τις ΗΠΑ»

Ο υπουργός Εξωτερικών του Ιράν Αμπάς Αραγτσί μετά τη συνάντησή του με τον Κινέζο ομόλογό του Ουάνγκ Γι, δήλωσε ότι «επιδιώκουμε αποκλειστικά μια δίκαιη και συνολική συμφωνία με τις ΗΠΑ».

«Θα αποδεχθούμε μόνο μια δίκαιη και συνολική συμφωνία», ανέφερε ο Αραγτσί κατά τη διάρκεια της συνάντησής του με τον υπουργό Εξωτερικών της Κίνας.



Στο Πεκίνο ταξιδεύει ο Ιρανός ΥΠΕΞ Αμπάς Αραγτσί. Η Τεχεράνη δεν έχει δώσει λεπτομέρειες

Ο Ιρανός υπουργός Εξωτερικών Αμπάς Αραγτσί πραγματοποιεί σήμερα επίσκεψη στην Κίνα, την πρώτη μετά τις αμερικανο-ισραηλινές επιθέσεις που ξεκίνησαν στα τέλη Φεβρουαρίου και προκάλεσαν τη μεγαλύτερη αναταραχή στην παγκόσμια αγορά πετρελαίου τα τελευταία χρόνια.



Τηλεφωνική επικοινωνία του Ιρανού ΥΠΕΞ με τον Σεργκέι Λαβρόφ. Τι συζήτησαν

Ο Ιρανός υπουργός Εξωτερικών Αμπάς Αραγτσί είχε τηλεφωνική επικοινωνία με τον Ρώσο ομόλογό του Σεργκέι Λαβρόφ, με αντικείμενο την τελευταία πρόταση της Τεχεράνης προς την Ουάσινγκτον, η οποία σύμφωνα με αναφορές, διαβιβάστηκε μέσω του Πακιστάν.



Υπ. Εξωτερικών του Ιράν: Οι ΗΠΑ λένε ψέματα για το κόστος του πολέμου. Τους έχει τέσσερις φορές περισσότερο. Βίντεο

Ο υπουργός Εξωτερικών του Ιράν, Αμπάς Αραγτσί υποστήριξε ότι «το Πεντάγωνο ψεύδεται» σχετικά με το οικονομικό κόστος του πολέμου, τον οποίο ξεκίνησε η κυβέρνηση Τραμπ στις 28 Φεβρουαρίου μαζί με τον Νετανιάχου.



Εσωτερική κρίση στο Ιράν: Εξετάζεται η απομάκρυνση από τις συνομιλίες του ΥΠΕΞ Αμπάς Αραγτσί

Ο Αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ εξαπέλυσε νέα επίθεση κατά του ιρανικού καθεστώτος, περιγράφοντάς το ως μια «σκληρή ομάδα» που ευθύνεται για τον θάνατο 42.000 ανθρώπων.

 

Ο Αμερικανός πρόεδρος εμφανίστηκε ιδιαίτερα αποφασιστικός, τονίζοντας ότι οι κινήσεις των ΗΠΑ έχουν φέρει το καθεστώς σε οριακό σημείο



Ο ναυτικός αποκλεισμός των ΗΠΑ αυξάνει τις τιμές των τροφίμων και την ανεργία για τους απλούς Ιρανούς

Ο Ιρανός υπουργός Εξωτερικών, Αμπάς Αραγτσί, άφησε στο Πακιστάν το μήνυμα του καθεστώτος προς τις ΗΠΑ, το οποίο θα παραδοθεί μέσω διαμεσολαβητών, σύμφωνα με το ιρανικό πρακτορείο Fars.

Όπως αναφέρεται, το μήνυμα περιλαμβάνει τις «κόκκινες γραμμές» της Τεχεράνης, που αφορούν το πυρηνικό πρόγραμμα και το ζήτημα του Στενού του Ορμούζ.