Δεν έχει τέλος η ταλαιπωρία στους δρόμους για τους εκδρομείς των Χριστουγέννων, από τα μπλόκα των αγροτών.
Μάλιστα, κάποιοι από τους εξοδούχους επέλεξαν να επιστρέψουν, πιστεύοντας ότι θα έχει λιγότερη κίνηση, όπως αναφέρει το lamiareport.gr.
Διαμαρτυρία έξω από το πολιτικό γραφείο του Βουλευτή της ΝΔ Ροδόπης, Ευριπίδη Στυλιανίδη πραγματοποίησαν οι αγρότες του μπλόκου της Κομοτηνής, πετώντας άχυρα στην είσοδο.
Το μεσημέρι της Δευτέρας οι αγρότες αποφάσισαν να κλείσουν επ’ αόριστον την Ιόνια Οδό.
Τις προηγούμενες ημέρες η εθνική οδός Αντιρρίου – Ιωαννίνων, ήταν ανοιχτή, ωστόσο, οι αγρότες που βρίσκονται στο μπλόκο του Αγγελόκαστρου αποφάσισαν να κλιμακώσουν τις κινητοποιήσεις τους, κλείνοντας μια από τις κεντρικότερες οδικές αρτηρίες της χώρας.
Αγρότες βρέθηκαν το πρωί στο πολιτικό γραφείο του βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας και υφυπουργού Εσωτερικών αρμόδιου για θέματα Μακεδονίας και Θράκης, Στάθη Κωνσταντινίδη, στην Πτολεμαΐδα και πέταξαν κοπριά.
Μεγάλες καθυστερήσεις και πολύωρη ταλαιπωρία αντιμετώπισαν χιλιάδες εκδρομείς στην επιστροφή μετά τις διακοπές των Χριστουγέννων, παρά τις διευκολύνσεις που παρείχαν οι αγρότες στα περισσότερα μπλόκα.
Κάλεσμα για κοινή κάθοδο, στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων με την κυβέρνηση, απηύθυναν εκπρόσωποι 14 μπλόκων και 4 αγροτικών συλλόγων της χώρας, μέσα σε κλίμα κλιμακούμενων κινητοποιήσεων από τα 57 μπλόκα, που θα αποφασίσουν τις επόμενες κινήσεις τους μετά την Πρωτοχρονιά. Ανοιχτό θα είναι το ρεύμα προς Θεσσαλονίκη στο ύψος των Μαλγάρων για την επιστροφή των εκδρομέων, ενώ θα κλείσ
Δεν έχει τέλος η ταλαιπωρία στους δρόμους για τους εκδρομείς των Χριστουγέννων, από τα μπλόκα των αγροτών.
Μάλιστα, κάποιοι από τους εξοδούχους επέλεξαν να επιστρέψουν, πιστεύοντας ότι θα έχει λιγότερη κίνηση, όπως αναφέρει το lamiareport.gr.