Οι πρώτοι 40 πρόσφυγες από την Μόρια σε οχηματαγωγό του ΠΝ
12
Ιανουαρίου
2017
- 22:59
Τελευταία τροποποίηση στις 12 Ιανουαρίου, 2017 - 22:59
Στο αρματαγωγό πλοίο "Λέσβος" του Πολεμικού Ναυτικού μεταφέρθηκαν οι πρώτοι 40 πρόσφυγες από το προσφυγικό κέντρο της Μόριας.
