Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 -

40 μετανάστες πρόσφυγες Μόρια οχηματαγωγό πν λεσβος



Οι πρώτοι 40 πρόσφυγες από την Μόρια σε οχηματαγωγό του ΠΝ

Στο αρματαγωγό πλοίο "Λέσβος" του Πολεμικού Ναυτικού μεταφέρθηκαν οι πρώτοι 40 πρόσφυγες από το προσφυγικό κέντρο της Μόριας.