Αυτοκτόνησε 37χρονος στην Αμοργό. Είχε αφήσει σημείωμα
Νεκρός στην παραλία της Βλυχάδας στα Θολάρια της Αμοργού εντοπίστηκε ο 37χρονος άνδρας από την Χίο, που σύμφωνα με το Υπ. Ναυτιλίας ήταν κάτοικος Αθηνών.
Νεκρός στην παραλία της Βλυχάδας στα Θολάρια της Αμοργού εντοπίστηκε ο 37χρονος άνδρας από την Χίο, που σύμφωνα με το Υπ. Ναυτιλίας ήταν κάτοικος Αθηνών.
Oι αστυνομικοί ασφαλείας ερευνούν έναν 37χρονο όπου μάλλον συμμετείχε σε ληστείες ή άλλες αξιόποινες πράξεις ενώ μάλιστα διαπίστωσαν πως διατηρούσε ένα μικρό οπλοστάσιο στο σπίτι του στην ευρύτερη περιοχή των Τρικάλων.
Σε κλίμα θρήνου και σοκ τελέστηκε χθες η κηδεία του 37χρονου μαρμαρά Βασίλη Παναγόπουλου ο οποίος έχασε τη ζωή του όταν το Σάββατο το μεσημέρι, γλίστρισε στη διάρκεια εργασιών που εκτελούσε μαζί με τον αδελφό του στο νεκροταφείο Ελεκίστρας.
Ένα μεγάλο τμήμα μαρμάρου έπεσε στο κεφάλι του άτυχου άνδρα και του προκάλεσε θανατηφόρο τραύματα στο κρανίο.
Το δρόμο για τις φυλακές πήρε, μετά την απολογία του στην 7η τακτική ανακρίτρια Θεσσαλονίκης, ο 37χρονος, που κατηγορείται ότι αποπλάνησε την ανήλικη κόρη της πρώην συντρόφου του.