Στο πένθος βυθίστηκε η τοπική κοινωνία του Αγίου Γεωργίου Βέροιας αλλά και της Ημαθίας γενικότερα, με την τραγική είδηση του θανάτου ενός νέου παιδιού, μόλις 22 χρονών, σε τροχαίο που σημειώθηκε τα ξημερώματα των Χριστουγέννων στο Νησέλι.
22χρονος
Τροχαίο με εγκατάλειψη στο Πικέρμι: Αυτοκίνητο χτύπησε και τραυμάτισε 22χρονο μοτοσικλετιστή. Σε κρίσιμη κατάσταση ο νεραρός
Τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε το βράδυ της περασμένης Δευτέρας στη λεωφόρο Μαραθώνος, στο Πικέρμι, στο οποίο τραυματίστηκε 22χρονος μοτοσικλετιστής.
Σύμφωνα με το STAR, ο οδηγός του αυτοκινήτου εγκατέλειψε στη συνέχεια τον 22χρονο, χωρίς να του προσφέρει βοήθεια.
Παράσιτο Anisakis: Από αυτό μολύνθηκε ο 22χρονος που έφαγε σούσι. Τι πρέπει να γνωρίζετε
Ο 22χρονος, κατανάλωσε ωμό ψάρι σε σούσι και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο, που μετά από χειρουργείο που έκανε, αναρρώνει ενώ βρίσκεται εκτός κινδύνου πλέον.
Το περιστατικό αυτό στη Θεσσαλονίκη, είναι η πρώτη περίπτωση ανισακίδωσης που αναφέρθηκε στην Ελλάδα, η οποία επηρέασε έναν νεαρό ασθενή που είχε επανειλημμένα εκτεθεί στο παράσιτο καταναλώνοντας σπιτικό ωμό ψάρι
Παράσιτα ψαριών: 22χρονος μεταφέρθηκε στα επείγοντα με μόλυνση, μετά από κατανάλωση σούσι
Στο νοσοκομείο μεταφέρθηκε 22χρονος στη Θεσσαλονίκη με μόλυνση μετά από κατανάλωση σούσι.
Πρόκειται για την πρώτη επίσημα καταγεγραμμένη μόλυνση από παράσιτα ψαριών στην Ελλάδα.
Έχασε την μάχη με τη ζωή, ο 22χρονος που κατάπιε αμάσητο μπέργκερ
Νεκρός είναι, μετά από επτά ημέρες νοσηλείας, ο 22χρονος φοιτητής που κατάπιε μπέργκερ χωρίς να το μασήσει,ενώ βρισκόταν με φίλους του, σε εστιατόριο στη βορειοανατολική Αττική.
Ο 22χρονος σύμφωνα με τις μαρτυρίες, δεν μάσησε καλά το μπέργκερ με αποτέλεσμα να το καταπιεί ολόκληρο, προκαλώντας απόφραξη των αεραγωγών του και έντονη δύσπνοια.
Σε κρίσιμη κατάσταση η υγεία του 22χρονου που προσπάθησε να καταπιεί ολόκληρο μπέργκερ
Στο νοσοκομείο «Γεννηματάς» οι γιατροί δίνουν πραγματική μάχη για να κρατήσουν στη ζωή τον 22χρονο που φέρεται να επιχείρησε να καταπιεί ολόκληρο ένα μπέργκερ.





