Έρχονται πρόστιμα για όσους δεν έχουν μαζέψει αποδείξεις για το 2015
Την υποχρεωτική συλλογή αποδείξεων και για το 2015 σχεδιάζει το υπουργείο Οικονομικών, την οποία θα εντάξει όπως φαίνεται με διάταξη στο νομοσχέδιο που αναμένεται να κατατεθεί στη Βουλή προς διαβούλευση την επόμενη βδομάδα.





