Εξιτήριο πήραν οι δύο πιλότοι μετά την αναγκαστική προσγείωση – «Είμαι πολύ τυχερός που είμαι καλά», είπε ο 29χρονος
Εξιτήριο από το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ιωαννίνων πήραν αργά το βράδυ της Πέμπτης οι δύο χειριστές του αεροσκάφους που έπεσαν στη Λίμνη Αώου, οι οποίοι είχαν μεταφερθεί προληπτικά μετά το περιστατικό.





