Πέμπτη 25 Απριλίου 2024 -

Σοφία Κόπολα: Οι κριτικές για την ερμηνεία μου στον «Νονό» δεν με κατέστρεψαν



Με αφορμή την επανακυκλοφορία από τον Φράνσις Φορντ Κόπολα του τελευταίου μέρους της τριλογίας του «Ο Νονός» με νέες τροποποιήσεις, η κόρη του σκηνοθέτη, Σοφία Κόπολα, αναφέρθηκε στα σχόλια που είχε δεχθεί για την ερμηνεία της στην ταινία.


 
 

Η ταινία του 1990 «Godfather Part III» που τώρα κυκλοφορεί ως «The Godfather Coda: The Death of Michael Corleone», που δεν αγαπήθηκε από τους θαυμαστές του κινηματογραφικού franchise, είχε επικριθεί για τη σύνθετη πλοκή της, καθώς και για την ερμηνεία της Σοφία Κόπολα, η οποία υποδύθηκε την κόρη του πρωταγωνιστή Μάικλ Κορλεόνε, Μαίρη.


 
 

Είχε χαρακτηριστεί «απελπιστικά ερασιτεχνική» και η νυν σκηνοθέτης κατηγορήθηκε ότι έφτασε «κοντά στην καταστροφή της ταινίας».

Σε συνέντευξή τους στους New York Times, πατέρας και κόρη αναφέρθηκαν στην επιλογή της Σοφία για τον ρόλο και στην κριτική που ακολούθησε.

«Δεν έπαιρνα τα πράγματα πολύ σοβαρά» είπε η Σοφία Κόπολα για την ανάληψη του ρόλου. «Ήμουν στην ηλικία που δοκίμαζα οτιδήποτε. Μπήκα σε αυτό χωρίς να το σκεφτώ πολύ».


 
 

Η Σόφια Κόπολα πρωταγωνίστησε στην ταινία μετά την αποχώρηση της Γουινόνα Ράιντερ, λόγω ασθένειας.

Ο Κόπολα είπε: «παρ’ όλο που η Paramount είχε μια λίστα με πολλές καλές ηθοποιούς, ήταν όλες μεγαλύτερες από ό, τι ένιωθα ότι έπρεπε να είναι ο χαρακτήρας», προσθέτοντας ότι «ήθελε μία έφηβη».


 
 

Αυτό οδήγησε τον σκηνοθέτη να επιλέξει την κόρη του Σόφια, η οποία συμμετείχε ως πράξη καλής θέλησης.

Σχολιάζοντας την κριτική για την ερμηνεία της μετά την κυκλοφορία της ταινίας, η Σοφία Κόπολα, σκηνοθέτης, σεναριογράφος και παραγωγός είπε:


 
 

«Ήταν ενοχλητικό να εκτίθεμαι στο κοινό με τέτοιο τρόπο. Αλλά δεν ήταν το όνειρό μου να γίνω ηθοποιός, οπότε δεν ήμουν συντριμμένη. Είχα άλλα ενδιαφέροντα. Δεν με κατέστρεψε». «Σε κάνει πιο σκληρή. Ξέρω ότι είναι κλισέ, αλλά μπορεί να σε κάνει πιο δυνατή» ανέφερε.


 
 

Τέλος, η  Σοφία Κόπολα χαρακτήρισε την κριτική ως αναζήτηση αποδιοπομπαίου τράγου στο πρόσωπο της για τις ατέλειες της ταινίας.