Τρίτη 23 Απριλίου 2024 -

Το παλαιότερο ανθρώπινο αποτύπωμα ποδιού στην Αμερική ανακαλύφθηκε στη Χιλή - Δείτε ΒΙΝΤΕΟ

Ένα αποτύπωμα ποδιού ηλικίας 15.600 ετών, που ανακαλύφθηκε στη νότια Χιλή, θεωρείται ότι είναι το παλαιότερο που βρέθηκε ποτέ στην Αμερική, σύμφωνα με τους ερευνητές. Το αποτύπωμα ανακαλύφθηκε για πρώτη φορά το 2010 από φοιτητή του πανεπιστημίου Austral της Χιλής. Οι επιστήμονες εργάστηκαν επί σειρά ετών για να αποκλείσουν το ενδεχόμενο ότι το εύρημα αυτό μπορεί να ανήκε σε κάποια άλλα είδη ζώων, αλλά και να καθορίσουν την εκτιμώμενη ηλικία των απολιθωμάτων.

Ο Κάρεν Μορένο, παλαιοντολόγος του πανεπιστημίου της Αυστραλίας, ο οποίος έχει επιβλέψει τις μελέτες, δήλωσε ότι οι ερευνητές βρήκαν επίσης οστά ζώων κοντά στην περιοχή, συμπεριλαμβανομένων πρωτόγονων ελεφάντων, ωστόσο διαπίστωσαν ότι η πατημασιά αυτή ήταν απόδειξη ανθρώπινης παρουσίας. Ο Μορένο υποστήριξε ότι αυτή ήταν η πρώτη απόδειξη ανθρώπων στην Αμερική, ηλικίας άνω των 12.000 ετών. «Σιγά σιγά στη Νότια Αμερική αρχίζουμε να ανακαλύπτουμε τοποθεσίες με στοιχεία ανθρώπινης παρουσίας, αλλά αυτό είναι το παλαιότερο στην Αμερική», ανέφερε.

Πηγή: Reuters