Τετάρτη 24 Απριλίου 2024 -

"Θέλουν την απαξίωση και την αδιαφορία των Ελλήνων μαθητών για την πατρίδα και τη θρησκεία..."



Η παρούσα κυβέρνηση με τις πρόσφατες επιλογές κι αποφάσεις του Υπουργείου Παιδείας αποδεικνύει περίτρανα, ότι μεθοδεύει την ισοπέδωση των αξιών μας ως έθνος θίγοντας ανεπανόρθωτα το εθνικό μας φρόνημα.  Ο κ.Γεωργακόπουλος, αρμόδιος σε θέματα παιδείας, παραχώρησε αποκλειστικά στο briefignews.gr μια εξαιρετική συνέντευξη εφ'όλης της ύλης.

της Νατάσσας Καμπούρη

Ερ. Κε Γεωργακόπουλε, η υποχρεωτική φοίτηση στην Α' Λυκείου σύμφωνα με το νέο σύστημα εκπαίδευσης στοχεύει, όπως ισχυρίζεται το Υπ.Παιδείας, στην καταπολέμηση του φαινομένου εγκατάλειψης του σχολείου και τη στροφή σε εύρεση εργασίας για ηλικίες κάτω των 18. Συμφωνείτε με τη συγκεκριμένη αλλαγή;

Απ.: Η υποχρεωτική εκπαίδευση στη Α' Λυκείου δε λύνει προβλήματα, καθώς είναι αποκλειστικά μονομερής και η στοχοθεσία θα ήταν ειλικρινής κι αποτελεσματική, αν επεκτεινόταν σε όλες τις τάξεις του Λυκείου ή αν υπήρχε η ευχέρεια μετακίνησης από το γενικό σε τεχνικό Λύκειο.

Ερ.: Για το "ψαλίδι" στις ενδοσχολικές εξετάσεις με περικοπή των διδασκομένων μαθημάτων στο μισό σε συνδυασμό με πρόταση να είναι 7 τα διδασκόμενα μαθήματα στη Β'Λυκείου και 4 στη Γ'Λυκείου, ποια είναι η γνώμη σας;

Απ.: Η μείωση δήθεν της ύλης για καλύτερη κατανόηση και πιο χαλαρή παιδεία με γνώμονα" να  μην κουραστεί ο νέος" αποβλέπει στη μείωση του εκπαιδευτικού προγράμματος μέσα από τα νέα δεδομένα της Εκπαίδευσης και των νέων τεχνολογιών.

Ερ.: Δηλαδή, μάλλον ο στόχος είναι να γνωρίζουν το "1+1 κάνει 2" και τίποτα περισσότερο;

Απ.: Ακριβώς! "'Οραμά" τους είναι να δημιουργήσουν μαθητές που θα κατοικοεδρεύουν σε καφετέριες κι όχι μαθητές με δυνατό μυαλό, που θα αποτελέσουν τον μέλλον της χώρας!

Ερ.: Τυπικά, όμως κι επίσημα, μάλιστα, προανήγγειλαν αναμόρφωση του Προγράμματος Σπουδών και της Διδακτέας Ύλης, για παράδειγμα, έκριναν τα βιβλία των Μαθηματικών ως προβληματικά και ζητούν εξορθολογισμό της ύλης κι εκσυγχρονισμό της εκμάθησης Θετικών Σπουδών.

Απ.: Η αναμόρφωση πρέπει να γίνει σε ανοιχτή διαβούλευση και με συντακτικές ομάδες που αποτελούνται, πρώτον, από τους εκπαιδευτικούς της άμεσης δράσης και δεύτερον, με χαρακτήρα καθαρά εποπτικό και διδακτικό από καθηγητές Πανεπιστημίου με πλήρη εξειδίκευση και συγγραφική δράση.

Ερ.: Να περάσουμε στο φλέγον ζήτημα "Εθνικό Απολυτήριο", "Πανελλήνιες" που απασχολεί χιλιάδες γονείς κι υποψηφίους φοιτητές...

Απ.: Να μπει σε διαδικασία Επιτροπών, αλλά με πρόσωπα εγνωσμένου κύρους κι εμπειρίας τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό και το κυριότερο...όχι αριστεράς κουλτούρας η οποία ουδέποτε ανέδειξε επιστήμονες παγκοσμίου ακτινοβολίας και κύρους.

Ερ.: Σχετικά με το διαχωρισμό Νηπιαγωγείου -Δημοτικών και την ενίσχυση με αρμοδιότητες του Συλλόγου διδασκόντων για θέματα παιδείας, πως μπορείτε να μας διαφωτίσετε;

Απ.: Όσον αφορά τα Νηπιαγωγεία και τα Δημοτικά, ισχύει το 1566 του ΄85, που καθόριζε τον ανώτατο αριθμό μιας τάξης στους 25 μαθητές. Τι κομίζει ο κ.Γαβρόγλου, λέγοντας ότι θα υπάρχει χωρισμός των παιδιών σε άλλο τμήμα, εφόσον υπάρχει και η ανάλογη αίθουσα, αφού το περνάει πρώτα με την εξής γραφειοκρατία...: Εισήγηση Διευθυντών Σχολείου, έγκριση από προϊστάμενο Διεύθυνσης και τελική επικύρωση από την Περιφέρεια του Διευθυντή και της ανάλογης Επιτροπής επί θεμάτων αυτού, όπερ σημαίνει δε θα χωρίζεται καμία τάξη και θα φτάσουμε πάλι στους 30 μαθητές ανά τάξη.

Ερ.: Διατυμπανίζει το εν λόγω Υπουργείο την καθιέρωση δωρεάν μεταπτυχιακών και σχετικές επιχορηγήσεις. Είναι εφικτό κάτι τέτοιο ή ουτοπία;

Απ.: Ο νέος νόμος οργάνωσης και διοίκησης για τα ΑΕΙ είναι κακή αντιγραφή του νόμου της Γιαννάκου και της Διαμαντοπούλου με αριστερή δροσιά εντός του καυτού Αυγούστου. Το αποτέλεσμα θα κριθεί εκ του αποτελέσματος από έναν απλό συλλογισμό: Ένα ΑΕΙ όπως το θέτει και το ψηφισθέν νομοθέτημα απαιτεί δεκάδες εκατομμυρίων επιχορηγήσεις. Ως εκ τούτου από το Σεπτέμβριο όλα τα ΑΕΙ της επικράτειας θα είναι πιο φτωχά απ'ότι είναι, όπερ και σημαίνει αυτοτελής διαχείριση ενός ΑΕΙ απαιτεί χορηγούς και μόνο χορηγούς, δηλαδή, ευτυχώς ή δυστυχώς Ιδιωτικά Πανεπιστήμια...

Ας αναβαθμίσουμε σωστά και σύγχρονα τη Δωρεάν Παιδεία από Νηπιαγωγεία - Δημοτικά - Γυμνάσιο - Λύκειο και να καταργηθούν επιτέλους κάθε μορφής εισιτήρια εξέταση εισαγωγής στα ΑΕΙ στα πρότυπα της Ευρώπης με ένα μόνο γνώμονα: Κάθε υποψήφιος επιλέγει όποια σχολή θέλει με δύο παραμέτρους: την τελική του βαθμολογία από την αξιολογική κάρτα μαθητή στις τρεις τουλάχιστον τάξεις του Λυκείου και τον περιοριστικό αρθμό θέσεων στις Σχολές των ΑΕΙ (Numerus clausus), όπως θα προκύπτει από τους εκάστοτε δείκτες της ΕΛΣΤΑΤ και της εγχώριας αγοράς σε επιστήμονες

Ερ.: Από τον κ.Γαβρόγλου εξεδόθη Προεδρικό Διάταγμα που καταργεί άμεσα τα ΠΔ 200 &201/1998, κυρίως αναφερόμενα για την σημαία και την πρωινή προσευχή.

Απ.: Επεσήμανα με επίσημο έγγραφό μου τις απαράδεκτες αρρυθμίες που επιφέρουν στην μάθηση και διαπαιδαγώγηση των ελλήνων μαθητών με τις επιλογές τους. Πείτε μου, σε ποιο πολιτισμένο αλλά και απολίτιστο κράτος του πλανήτη, οι σημαιοφόροι επιλέγονται δια κληρώσεως και μόνο, καταργώντας, έτσι, πλήρως αριστεία & έπαινο...!

Ερ.: Καταργείται η έπαρση της σημαίας και η υποστολή  της, καταργείται το εθνικό σύμβολο των Ελλήνων, έτσι δεν είναι;

Απ.: Βεβαιότατα, καθώς την καθιστούν μόνο επί του ιστού προσδίδοντάς της δημόσιο χαρακτήρα κτηρίου και μόνον.

Ερ.: Είναι απίστευτα τραγικό το ότι δεν συμμετέχουν σημαία, σημαιοφόροι & παραστάτες στην δοξολογία εθνικών και σχολικών εορτών. Καταργούν και τον εκκλησιασμό!

Απ.: Και όχι μόνο, εξαφανίζεται και η διαγωγή, από τους χορηγούμενους τίτλους προόδου & απόλυσης, άρα τι κάνουν ουσιαστικά; Απαξιώνουν το ήθος, τις αξίες και τη συμπεριφορά των μαθητών εντός κι εκτός σχολείου. Στο σημείο αυτό θα ήθελα να τονίσω ότι η πρωϊνή προσευχή αποτελεί τυπικό τελετουργικό για το σχολείο στο οποίο δε συμμετέχουν γονείς, κηδεμόνες, αλλόθρησκοι, άθεοι κι αυτό είναι η νέα πλανητική πρωτοτυπία της αριστεράς και δη Γαβρόγλου... Ο σεβασμός όμως, όλων προς το Σύνταγμα ενός κράτους και τις επιταγές του επιτάσσει συμμετοχή στην όλη διαδικασία κι όχι μόνο την απλή παρουσία τους!

Ερ.: Στο θέμα της ιθαγένειας και της υπηκοότητας, διευκρνίστε μας τι ακριβώς ισχύει κι πόσο ορθό είναι, τελικά.

Απ.: Ένα θα σας πω! Με ποια κριτήρια και ποιες διατάξεις του συντάγματος, μπορεί μαθητής αλλοδαπής προέλευσης, να λάβει την ελληνική ιθαγένεια και όχι υπηκοότητα, όταν οι γονείς του αμφότεροι αλλοδαποί και παράνομα εισήλθαν στην ελληνική επικράτεια, καθώς και άλλου δόγματος, όταν μάλιστα το ίδιο το ΣτΕ έχει κρίνει την αντισυνταγματικότητα του σχετικού νόμου (Ν.4332.2015,ΦΕΚ 76Α)?

Ερ.: Άλλο πράγμα, λοιπόν, η υπηκοότητα κι άλλο η ιθαγένεια κι εδώ να επισημάνω με τη σειρά μου, ότι έχουμε υπομείνει πολλά με τους αετούς και τις πεταλούδες των Αλβανών που διαθέτουν ελληνική υπηκοότητα κι ιθαγένεια, ευρωπαϊκό διαβατήριο και στρατολογούνται στον ελληνικό στρατό.

Απ.: Ακούστε με, ο Έλληνας πρέπει να επαγρυπνεί και να καταγγέλει τις σκόπιμες και μεθοδευμένες ενέργειες της παρούσας ελληνικής κυβέρνησης, μιας κυβέρνησης ταγμένης στην παγκοσμιοποίηση κια στην εφαρμογή του δόγματος Κίσσινγκερ που στοχεύει ξεκάθαρα στον αφανισμό καθετί ελληνικού από προσώπου γης...

Ποιος είναι ο κος Ιωάννης Γεωργακόπουλος

ΕΠΙΤΙΜΟΣ ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΥΠ.ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ στους ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ: UNICEF,UNESCO,ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΟΥ, ΟΟΣΑ.

ΘΗΤΕΥΣΕ:

ΣΤΙΣ ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ

ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ-ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ-ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ(ΔΙΟΙΚΗΣΗ,ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ,ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ)